Около света за 80 дни... с Маестро Соларис


Приключенските истории винаги са ми били слабост, а историята за пътешествието на Филеас Фог беше сред най-любимите. Така че щом се появи сгоден случай - разбирай продукт с персоналност, която вече неосъзнато препраща към подобна тематика - не се поколебах и грабнах златната възможност! Така се роди проекто-кампанията за "Маестро Соларис, пътешественик славен и готвач сред готвачите главен". 



Тя се опираше на 3 ключови елемента. 1. Колоритният Маестро, символ на марката, грабна главната роля в спектакъла като прочут пътешественик и почитател на световната кухня, който при пътешествията си е събрал страхотни рецепти и сега иска да ги спедели със своите приятели в България. 2. Беконът Маестро Соларис, обект на кампанията, имаше толкова превъзходни качества, че се оказа достоен да бъде включен във всяка една от рецептите, събрани от славния готвач, придавайки им неповторим вкус и превръщайки ги в част от ‘етно колекцията на Маестрото’. 3. Използвахме културното богатство на 3 избрани държави, създали кулинарни специалитети, които отдавна имат статут на 'all time favorites'... и предадохме културата на тези страни с най-характерните й аудио-визуални символи. Получи се кампания-слънце. Признавам, рядко съм толкова нескромна, но когато знаеш че имаш попадение в десятката, няма смислъл да скромничиш. Признавам също, че нямаше да има кампания-слънце без вещата намеса на дизайнера:) Ох, стига приказки, ето за какво иде реч:




(client: Bella Bulgaria// brand: Maestro Solaris // media: print, outdoor & radio) 


0 comments:

Публикуване на коментар